Re: Podglad zmian w rejestrze - dobry pomysl?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 11:47:58 MET

Użytkownik "Artur" <artur_mietek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:309a.00000188.43d95037@newsgate.onet.pl...
> [...]
> poczatku pomyslalem sobie o gpedit.msc, no ale tym blokuje i
> sobie.. kombinowanie z duza iloscia ograniczen i plikiem
> Registry.pol jest kiepskim pomyslem ze wzgledu na wygode..
>
> Pomyslalem sobie, ze moze sensowne by bylo, stworzenie duzego
> pliku reg, ktory dolaczalbym na koncie uzytkownika a pozniej
> globalnie blokowal dostep do rejestru..
>
> Chcialbym wiedziec czy jest jakis program, ktory by mi to ulatwil,
> program który sledzilby zmiany w rejestrze i pokazywal mi co
> gpedit do niego wpisuje podczas ustawiania ograniczen.. na tej
> podstawie stworzylbym plik.reg Polecicie cos?

Po co kombinować. Tu leży lista wszystkich wpisów:

Group Policy Registry Reference
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/gp/gpref.asp

> Drugie pytanie, to czy jest mozliwosc wpisywania do rejestru
> uzytkownika Test bedac zalogowanym na administratora?

Regedit ==> Załaduj gałąź rejestru ==> wskazujesz plik ntuser.dat w
profilu edytowanego użytkownika, edytujesz i go zwalniasz.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/