Podglad zmian w rejestrze - dobry pomysl?

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 23:41:59 MET

Witam

Chce powylaczac dostep do roznych rzeczy w windows xp i na poczatku pomyslalem
sobie o gpedit.msc, no ale tym blokuje i sobie.. kombinowanie z duza iloscia
ograniczen i plikiem Registry.pol jest kiepskim pomyslem ze wzgledu na wygode..

Pomyslalem sobie, ze moze sensowne by bylo, stworzenie duzego pliku reg, ktory
dolaczalbym na koncie uzytkownika a pozniej globalnie blokowal dostep do
rejestru..

Chcialbym wiedziec czy jest jakis program, ktory by mi to ulatwil, program który
sledzilby zmiany w rejestrze i pokazywal mi co gpedit do niego wpisuje podczas
ustawiania ograniczen.. na tej podstawie stworzylbym plik.reg
Polecicie cos?

Drugie pytanie, to czy jest mozliwosc wpisywania do rejestru uzytkownika Test
bedac zalogowanym na administratora?

Serdecznie pozdrawiam
Artur