Re: K³opoty z drukowaniem winny Norton Antyvirus

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 14:55:39 MET

Witam
Mam bardzo podobny problem, wiêc chêtnie skorzystam
> Windows XP HE z SP2 drukark± sieciow±, sieæ z domenami bez dhcp.
> Zainstalowany pakiet Norton Internet Security na jednym kompie 2005 na
> drugim 2006. Objaw ten sam.
Ja mam XP Prof +sieæ bez domen+NIS'2004+upostêpnion± OKI 321
> Mapuje drukarkê poleceniem net use
> jest ok
U mnie tak¿e.
Na drugim komputrze mam W2K Prof+NIS'2005
> nastêpnie poleceniem print z wiersza poleceñ wysy³am na drukarkê jaki¶
> tekst. I tu zaczyna sie k³opot. Tekst sie nie drukuje, a po chwili
> pojawia sie b³±d Microsoft Generic Host....
Skutek mam ten sam, tylko bez pojawiaj±cego siê b³êdu. Po prostu cisza na
kablu...
Reszta dzia³a tak, jak u Ciebie. Wy³±czy³em skaner anty. Nie pomog³o. Z
linii poleceñ/programu DOS-owego nie mogê drukowaæ. Powiem wiêcej: przez
pewien czas mia³em przy³±czon± i udostêpniona drukarkê w drug± stronê (¿eby
by³o wszysto jasne: do tego kompa z W2k+NIS'2005). I to piêknie dzia³a³o.
Ale musia³em zmieniæ. I nie dzia³a...

--
Pozdrawiam
PaLiwon