Re: BootIT NG [duże dyski a narzędzia dosowe]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 21:58:41 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dr6145$15j$1@inews.gazeta.pl...

> Dziś sprawdziłem ten dysk 160 GB na którym był problem
> narzędziem od producenta (hutil.exe). Nic nie wykrył.
> I co ja mam myśleć? Chyba jednak błąd BooIT NG.

Możliwe. Support Terabyte działa sprawnie, odpowiedź powinieneś dostać
bardzo szybko. Możesz też zgłosić ten problem na ich grupie dyskusyjnej:
news://terabyteunlimited.com port 1198. Dobrze byłoby załączyć logi z
działania programików Diskinfo oraz Partinfo, do pobrania z działu
Freeware utilities.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/