Re: drukarka po sieci kotra firewall

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 22:58:47 MET

Jacek Marek in <dr26md$t8h$1@diplo.bci.pl> wrote:

>> Po co Ci firewall w LAN? ROTFL.
>
> Jak to po co?
> Po to po co jest firewall.

No właśnie po co jest firewall? Bo śmieszą mnie niektóre opinie, może
przedstawisz mi swoją wersję?

> Nie każdy może być otwarty nawet w "bezpiecznym" LANie, (wydzielonym z
> firmowego LANa).

Czy nie posiadanie firewalla automatycznie powoduje to, że jest się
otwartym?

> BTW nie każdy chce wypuszczać ruch ze swojej maszyny...

To firewall jest od tego, aby nie wypuszczać ruchu ze swojej maszyny???
Coraz bardziej mnie kolega rozbraja. No cóż czekam na odpowiedzi na
powyższe pytania.

--
Tomasz Motyliński