BootIT NG - write error

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 20:20:05 MET

Witam,

Tak mi się spodobał ten BootIT NG, że dzis w firmie
postanowilem parę partycji systemowych zbackupować
do plików .img.

W jednym przypadku wystąpił problem:
nowiutki dysk Samsung 160 GB pata,
pastycja systemowa 15 GB i druga partycje - wielka, prawie pusta.
Odpalilem z CD, i próbowałem image systemowej partycji
zapisac jako plik na tej drugiej.
Niestety - mniej wiecej w połowie procesu wyskakiwał błąd:
"Write error or out of space"
(out of space wykluczam :-)

Pytanie - czy moze to "się zdarza" temu programowi, czy naprawdę
miałem jakiś fizyczny problem z dyskiem?

SMART - nie wykazuje niczego podejrzanego (dla mnie).
Systemowy (pod XP) scandisk, z opcją testowania powierzchni
- także nic nie znalazł, ale wydaje mi się, że on i tak by nic
nie powiedział, jakby nawet znalazł.

Jak pisalem - dysk jest nowy, pracuje świetnie, szybko,
niedawno był formatowany bez problemów.

Czy możecie polecić równie fajne, ***darmowe***
i sympetyczne narzędzie jak BootIT, ale służące
do przeskanowania fizycznego powierzchni dysku?
Może być pod DOS (lub pseudo DOS-a :-)
ale pod Windows byłoby chyba milej.

Dzięki,

latet