Re: [winxp] jak nagrac plyte OEM z dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 17:37:19 MET

Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dqdr3r$21t0$4@news2.ipartners.pl...
> W wiadomości: 48tupd.ld21.ln@kwinto.prv,
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> [...]
>
> Witam!
>
> To w takim razie na czym pole problem ze sterownikiem na dyskietce
> w czasie instalacji XP na dysku Serial-ATA. Dlaczego ten
> sterownik nie może być dostarczony instalatorowi na CD-ROM-ie.
> Jest to trochę dziwny problem bo instalator czyta swoje pliki z
> CD-ROM-u, więc dlatego nie chce cudzych. Jak piszesz dostęp do
> CD-ROM-u nie powinien nastręczać problemu dzięki standaryzacji
> protokółu.

Cóż, dla mnie jest to oczywista wada programu instalacyjnego, która nie
ma nic wspólnego ze standaryzacją protokołów. BTW mogliby wreszcie
zauważyć, że podstawowym nośnikiem stał się USB Pen i włączyć jego
wykrywanie obok dyskietki i napędu CD...

> Ta koncepcja ze sterownikami czasem jest trochę denerwująca.
> Rozumiem, że system potrzebuje jakiegoś modułu, żeby obsłużyć
> konkretny typ urządzenia. Jak słusznie napisałeś powinna
> następować standaryzacja. Nie chcę przy używaniu każdego nowego
> urządzenia wpuszczać do systemu nowe sterowniki. Ze względu na
> stabilność i aby nie śmiecić w systemie dodatkowymi plikami oraz
> wpisami w rejestrze.
>
> BTW: Pojawił się nowy temat związany z bootowaniem systemu przy
> okazji ukazania się nowego Maca na platformie Intela:
> [...]

Ciekawa koncepcja. W ten sposób - poza GUI użytkownika - chyba wszystko
byłoby już umieszczone w oprogramowaniu płyty głównej ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/