Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 17:35:16 MET

"j_marek" dqdr3l$21t0$2@news2.ipartners.pl

> Ponieważ cenie sobie swoje dane to przynajmniej zajrzałbym do instrukcji

Pisałem już -- używam Paragonów od kilku lat i ani jednej poważnej wpadki!!!

> zanim zacznę wykonywać kopie działającego systemu, w celu przeniesienia go
> na nowy dysk.

Ja teraz akurat pracuję na tym, co sobie skopiowałem z chodzącego systemu.

O -- z tego, co wyżej. :) (jeden plik ma wielkość zera bajtów,
ale partycja jest OK, co widać na załączonym obrazku, bo teraz
pracuję na tym, co skopiowałem i co wrzuciłem ponownie jako
partycję, z której zbootowałem)

> [...]

> Z tym kosztem to trochę przesadzasz. Ten program jednak nie jest rozdawany
> za 10 PLN:

http://www.cbit.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=30&category_id=9&option=com_phpshop&Itemid=39

Ja tego używam od lat. Demów/triali i pełnych wersji miałem więcej niż palców u rąk. :)

> Pewnie otrzymałeś go przy okazji zakupu tego czasopisma:
> http://www.komputerswiat.pl/ks/archiwum/ksxp0305.html

Tego. Pamiętam, że było o WiFi. :) (ale mam i nowsze wersje)
To znaczy w jednym czasopiśmie był partition, w innym Backup itd...

> Jesteś pewien, że to jest pełna wersja. Nie jakieś demo. Rzuciłeś chociaż
> okiem na licencję?

Rzuciłem okiem. :)
Czego Ty chcesz? :) Kopii, czy zgodności z prawem?
Jeśli pierwszego -- dam Ci za friko backupera i sobie skopiujesz
chodzący system, jeśli ostatniego -- to nie wiem. ;)

Ja mam za sobą może i tysiąc kopii zrobionych Paragonami. :) (systemowych,
chodzących właśnie partycji -- też) Nie policzę, ile operacji typu zmiana
wielkości czy przesunięcia partycji itp. :) Mam sporo różnych wersji produktów
Paragonu :) i śmiać mi się chce z wyczynów ludzi, którzy z mozołem uzyskują to,
co Paragon oferuje niemal niedostrzegalnie.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'