Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 02:34:23 MET

W wiadomości: dq4vjo$p7q$1@flis.man.torun.pl,
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
[...]
> [...]

Witam!

Chyba to jest dyskusja na osobny temat.

Z pewnością z punktu widzenia Win32 API kopiowanie otwartego pliku nie jest
możliwe, dostęp jest blokowany. Jeśli nawet nie był by blokowany chyba nadal
nie był to dobry pomysł ze względu na spójność operacji kopiowania wielu
plików. Chciałbym mieć kopie systemu w sensowny stanie.

Z drugiej strony są takie magiczne usługi jak Volume Shadow Copy. A w bazach
danych mamy transakcje.

Ponieważ cenie sobie swoje dane to przynajmniej zajrzałbym do instrukcji
zanim zacznę wykonywać kopie działającego systemu, w celu przeniesienia go
na nowy dysk.

> Poniżej masz dwa (bez jakiejkolwiek aluzji rodem z Turcji) dowody:
>
> http://www.leszekc.w.tkb.pl/sysy/copybackupi.PNG
> http://www.leszekc.w.tkb.pl/sysy/totalnybackupp.PNG
>
> I kopia, i backup została wykonana Paragonowym backuperem.
> Kopiowaną i backupowaną partycją była systemowa partycja
> NTFS, oznaczona literą C, systemu WXP. :)
>
> Chyba nic dodać, nic ująć. Drugi snap pokazuje poletko z totalnego.
> Wiem, że (; to straszne, ;) że za jedyne (; 10 złotych ;) można mieć
> takie cudo, ale co ja na to poradzę? :)
[...]

Z tym kosztem to trochę przesadzasz. Ten program jednak nie jest rozdawany
za 10 PLN:
http://www.cbit.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=30&category_id=9&option=com_phpshop&Itemid=39

Pewnie otrzymałeś go przy okazji zakupu tego czasopisma:
http://www.komputerswiat.pl/ks/archiwum/ksxp0305.html

Jesteś pewien, że to jest pełna wersja. Nie jakieś demo. Rzuciłeś chociaż
okiem na licencję?

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski