problem z plikiem RAR

Autor: Biker.FM <biker.fm_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 19:37:08 MET

wiem, że to nie ta grupa, ale pewnie Wy będziecie wiedzieli jak mi pomódz.

Spakowałem pliki do archiwum RAR Winrarem v3.1 na hasło...i tego hasła
najnormalniej zapomniałem.
Są jakies programy, które by mi pomogły ?
Znalazłem RarPasswordCracker, ale działa tylko z plikami pakowanymi rarem w
wersji do 2.8 i odnajduje tylko trzy pierwsze litery hasła - dobre i to, bo
coś mi się zacznie kojarzyć. Niestety na moim pliku spakowanym rarem 3.1 nic
nie znalazł.

Wiecie jak to rozgryźć ?
Podsuńcie jakiś pomysł...

Z góry dzięki