Re: problem z plikiem RAR

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 18:06:39 MET

Biker.FM wrote:

> Spakowałem pliki do archiwum RAR Winrarem v3.1 na hasło...i tego hasła
> najnormalniej zapomniałem.
> Są jakies programy, które by mi pomogły ?
> Znalazłem RarPasswordCracker, ale działa tylko z plikami pakowanymi rarem w
> wersji do 2.8 i odnajduje tylko trzy pierwsze litery hasła - dobre i to, bo
> coś mi się zacznie kojarzyć. Niestety na moim pliku spakowanym rarem 3.1 nic
> nie znalazł.

Kiedyś się w to bawiłem. Aby było szybciej to zamontowałem pod DOSem
ramdysk i w nim wszystko miało działać. W sumie, nawet w ramdysku prędkość
nie była zadowalająca. Złamanie, a właściwie odgadnięcie, hasła metodą
brutal force trwa piekielnie długo jeśli ktoś wymyślił sobie zbyt długie
hasełko... Niestety nie istnieje taki magiczny soft jak na filmach który
łamie hasło w kilka sekund/minut i pokazuje przy tym które literki z hasła
już odgadł. A szkoda... =)

Ja właśnie w taki sposób straciłem dokument z... listą haseł do kont
pocztowych, zarejestrowanych programów i kilkoma innymi ważnymi rzeczami.
Skończyło się na założeniu nowych kont i ponownej rejestracji. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *