Re: [Win XP] Blokowanie przycisku tacki napędu CD/DVD

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 19:33:51 MET

Dnia 11.01.2006, o godzinie 15.58.01, na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Możesz zabrać nagrywarce literkę za pomocą polecenia mountvol, przez to
> stanie się niewidoczna w okienku Mój komputer. Możesz też nie montować jej
> do literki tylko do katalogu i ustawić prawa do tego katalogu, żebyś dostęp
> miał tylko Ty.

Nie chodzi mi o prawa dostępu, ale o zablokowanie otwierania napędu
przyciskiem do otwierania tacki. Ostatnio synek nacisnął przycisk i
powiesił się na tacce. Chcę do tego w przyszłości nie dopuścić. Wszystkie
inne przyciski poblokowane - poza tym jednym. Tacka ma się nie otwierać
przy pomocy przycisku, ale wyłącznie przy pomocy jakiegoś skrótu
klawiaturowego (to akurat mogę sobie ustawić w HoeKey), programu w trayu,
ale jednocześnie ma być blokada na przycisk (tak ja to ma miejsce kiedy
nagrywarkę blokuje np. Nero).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*