XP + Matrox G450 + Wygaszacz

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 10:07:06 MET

Mam w domu kompa włączonego na ogół 12h na dobę, a używam może 30% tego
czasu. Monitor puszczam na 1280x1024 100Hz.
Odchodząc naciskam "Logo + L", bo mam zabezpieczony profil.
Pytanko: czy istnieje jakiś sposób, wygaszaczka która by nie tylko
ściemniała obraz, ale przede wszystkim automatycznie zmniejszała paramety
wyświetlanego obrazu np. do 800x600 w 60 Hz. Przyczyna jest oczywista. I
oczywiście ma działać na żądanie, a nie np. po 10 minutach bezczynności.
Oczywiście koniecznie musi ona "lockować" dostęp do profilu.

Tk