znikająca klawiatura i mysz

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 09:20:36 MET

Witam!

Nie jestem pewien czy TG, bo w tej chwili nie wiem nawet jaki to
dokładnie Windows. Otóż, znajomy zgłosił mi problem, że po krótkim
czasie pracy nagle zamarza mu klawiatura i mysz. Wiecie może co to
takiego? Ja podejrzewam wirusa albo trojana, bo zarówno sterownik jak i
kontrolery dla myszy i klawiatury są różne. No chyba że obie są
podłączone pod USB, ale to mało prawdopodobne, bo sprzęt ma jakieś 5 lat.

Sugestie?

P.S. Poszło też na pl.comp.os.ms-windows.win9x

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją