Re: Pliki *.lnk względnie...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 19:14:15 MET

Dnia 2006-01-10, *Konrad Kosmowski* napisał(a):

> Da się utworzyć plik *.lnk ze wskazaniem względnym? Tzn. np.: .\katalog,
> a nie D:\katalog...
>
> Robię loader do płytki CD i nie wiem jaka będzie literka napędu z CD, a
> pliki będą zaszyte gdzieś w \foo\shmoo\pliki - chciałem dać w root
> płytki plik: Przeglądaj pliki na tej płycie.lnk aby się nie trzeba było
> przegryzać przez kryptyczne katalogi.

Hmm... Może to -> http://rubyforge.org/frs/?group_id=85&release_id=2483 ?
Ani nie nie mam jak tego sprawdzić w działaniu ani nie wiem czy robi to co
chcesz (w README jest takie coś "Shortcut#relative_path Returns the
relative path of the shortcut. This will return nil unless you set it
yourself", więc może?) ale jeżeli tak, powinno Ci się spodobać... z
powodów ideologicznych :))

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*