Pliki *.lnk względnie...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 12:55:26 MET

Da się utworzyć plik *.lnk ze wskazaniem względnym? Tzn. np.: .\katalog,
a nie D:\katalog...

Robię loader do płytki CD i nie wiem jaka będzie literka napędu z CD, a
pliki będą zaszyte gdzieś w \foo\shmoo\pliki - chciałem dać w root
płytki plik: Przeglądaj pliki na tej płycie.lnk aby się nie trzeba było
przegryzać przez kryptyczne katalogi.