Re: Jak usunac drugiego administratora w XP?

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 12:52:57 MET

Użytkownik "Przemek" <zamiiWYTNIJTO@poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:5046.000000c1.43c24b88@newsgate.onet.pl...
(..)
> [...]
> uzytkownikowi nie moge nadac praw ograniczonyvh, a jedynie
administratora.
> Obeszlem to w nastepujacy sposob. Stworzylem nastepne konto z
upawnieniami
> administatora, a nastepnie uzytkownikowi na ktorym chcialem pracowac
nadalem
> prawa ograniczone, nastepnie zalogowalem sie jako Administrator i biorac
opcje -
> zarzadzaj komputerem->uzytkownicy wylaczylem to drugie konto z prawami
admina.
> Jednak w tym momencie jak biore "uruchom jako" mam do wyboru
Administatora albo
> to drugie wylaczone konto z prawami admina.
> W jaki sposob moge to inaczej zrobic, bez tworzenia drugiego konta
Admina?

Drogi Przemku, ja robię to tak :

Instaluję systemik - dochodzi do utworzenia konta, wpisuję cokolwiek
no. konto "Testowy" i sie już cieszę, ze za chwilę je wywalę.
System finalnie uruchamia się, natychmiast przechodzę do
zarządzania komputerem - będą oczywiście zalogowany jako ten
Testowy user-viceadmin, czy jak tam chcesz. Zarządzanie komputerem-
przechodzę do uzytkowników i wywalam sam siebie Testowego będąc
zalogowanym. I system wywala mnie Testowego.
Restartuję kompa i wchodzę już jako Samodzielny Jedyny W Swoim
Rodzaju Administrator.
Pozostaje jeszcze wywalić resztki - mój komputer -prawyklik-
właściwości- szukamy ustawienia pulpitu związane z kontami
i wywalamy konto nieznane
Być może cosik zanadto nakoło opisałem, ale piszę będąc
 w win98 - tak trochę z pamięci - ale tak czynię.
Oczywiście zakładam sam siebie jako Jedynego Admina,
później żadnych kont nie zakładam.

--
Pollux