Logowanie WinXP bez połaczenia do domeny

Autor: Robert Skłodowski <robert62_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 12:49:25 MET

Witam.
Mam od kilku dni problem z WinXP Pro podłączonym do domeny 2003.
Logowanie do domeny gdy komputer jest wpięty kablem sieciowym jest ok;
gdy zostanie odłaczony loguje się kilka minut.
Wszystko jest ustawione na DHCP, problem się pojawił kilka dni temu.
Do momentu pojawienia się okna logowania wszystko jest OK, potem logowanie
"wisi". Win2000 loguje się bez domeny bez problemu.
Problem nie występuje gdy użytkownik zaloguje się i wyloguje,
pojawia się tylko po uruchomieniu komputera od zera.
Google nic ciekawego nie mówi albo źle zapytałem.

Robert Skłodowski
www.help.net.pl
tel. 0608 380 426