Re: HP1010 i programy dosowe

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 12:21:22 MET

A był to niedziela 08 styczeń 2006 10:20, gdy ktos napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> W przypadku 1010 sprawdzi sie doskonale, tak jakby to bylo robione
> sprzetowo, nie ma zadnego opoznienienia.

A jako jaką ją ustawić w programie? Z tego, co widziałem, to tam są jakieś
HP, ale 1200 i potem bez numerków. Nie pamiętam już jakie :(

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)