Re: [winxp] jak nagrac plyte OEM z dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:10:17 MET

Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dpohqg$2rpe$1@news2.ipartners.pl...
> W wiadomości: 77lmpd.m3m.ln@kwinto.prv,
[...]
> Witam!
>
> Tylko jest trochę łyso. Trzeba czekać na uruchomienie DOS-a z
> dyskietki, na załadowanie sterowników do obsługi CD-ROM-u.
> Później zabawa komendami DOS. Jednak botowalna płytka ułatwia.

Przecież można wgrać obraz DOS-owej dyskietki na płytkę CD jako boot i
po ptokach. A polecenie Q:\i386\winnt.exe wystarczy dopisać do
autoexec.bat.

> Dodatkowo jeśli zawiera SP2 to nie są potrzebne dodatkowe
> sterowniki do SATA aby system się zainstalował. Przynajmniej w
> przypadku płyty głównej Intela tak to wyglądało.

Intelowskie sterowniki z reguły są w instalce, to fakt. Ale w przypadku
płyt innych producentów możesz się jednak zdziwić. Czasami bez dyskietki
nic się nie da zrobić :-(.

> W Internecie widziałem gotowe do ściągnięcia bootsektory CD-ROM-ów
> XP. Pewno bezpieczniej było by wyekstrahować takie samemu. Nero
> pozwala na nagranie tych bootsektorów.

ZTCP darmowy nLite potrafi nagrywać bootowalne płytki instalacyjne XP.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/