Re: [winxp] jak nagrac plyte OEM z dysku?

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 00:28:46 MET

W wiadomości: 77lmpd.m3m.ln@kwinto.prv,
Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Nie jest Ci właściwie nic potrzebne poza katalogiem i386 z
> podkatalogami, ale nie mam zielonego pojęcia, czemu on aż tyle
> zajmuje..Może jest tam jakaś dokumentacja, bo np. cała instalka W2k3
> ma wielkość 560 MB. Instalację możesz uruchomić z dowolnej dyskietki
> startowej Win9x poleceniem winnt.exe.

Witam!

Tylko jest trochę łyso. Trzeba czekać na uruchomienie DOS-a z dyskietki, na
załadowanie sterowników do obsługi CD-ROM-u. Później zabawa komendami DOS.
Jednak botowalna płytka ułatwia.

Dodatkowo jeśli zawiera SP2 to nie są potrzebne dodatkowe sterowniki do SATA
aby system się zainstalował. Przynajmniej w przypadku płyty głównej Intela
tak to wyglądało.

W Internecie widziałem gotowe do ściągnięcia bootsektory CD-ROM-ów XP. Pewno
bezpieczniej było by wyekstrahować takie samemu. Nero pozwala na nagranie
tych bootsektorów.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski