Re: Jak podzielić dysk na pół

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 17:29:23 MET

On Sat, 7 Jan 2006 16:58:07 +0100, Piotr Krzyżański wrote:

> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości

> Oj no pewnie, ta moja uwaga to przecież nie do Michała i do
> bardziej doświadczonych użytkowników komputerów . . . ;))

Heh ... znam "doświadczonych" którzy zostali doświadczeni utratą danych.
Generalnie ludzi dzieli się przecież na 2 grupy : tych co robią backupy i
tych co będą robić backupy :)

> Tak, to najlepszy sposób wymiany - w każdym razie na pewno
> bardziej bezpieczny niż pisanie po NTFS z Linuksa i odwrotnie...
> Tzn wiem, że są wtyczki do czytania, ale do pisania po
> "partycjach linuksowych" też coś jest?
>
> Piciu

Jest możliwość pisania po NTFS z linuksa jak i po ext2 z Windows, ale
jednak co FAT to FAT. W ostateczności zawsze zostaje płytka RW.

--
Pozdrawiam
Piotrek