Problem z XP na Notebooku

Autor: JoHnNy <SPAMjanekoSPAM_at_tenbit.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 17:11:59 MET

Mam XP home SP2 na notebooku acer instalowany przez tą firmę nic w nim nie ruszam, a on z dnia na dzień wolniej chodzi. Procesor 1.5GHz, a uruchamia się z 4minuty. Procesów mam okolo 45, ale to są podstawowe programy: antywirus, gg, zarządzanie komputerem, grafiką, touchpadem, dźwiękiem no i Nokia PCSuite. Programów mam ogólnie mało zainstalowanych używam głównie IE6, Worda, Outlooka, gg i emule.
To była charakterystyka;) Chciałbym, aby system szybciej i płynniej się uruchamiał tzn.: obecnie uruchamia się 3minuty, ładuje aplikacje 1minutę podczas tego dysk strasznie "buczy" potem już działa normalnie, kiedy chcę wyłączyć cała operacja trwa następne 4 do 5minut. Chciałbym przyśpieszyc te dwa procesy i oczyścić system ze zbędnych plików.
Dysk często skanuję i defragmentuję.
Prosiłbym o wszelkie porady i nazwy programów do rozwiązania mojego problemu.

Z góry dziękuję