serwer DNS - czy warto instalować w małej sieci

Autor: olej <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 16:51:40 MET

czesc
tworze małą sieć domową, serwer na win2003 i kilka komputerów pod nim w
domu. konkretnie dwa ;) Połączenie z internetem nastąpi poprzez kablówke,
stały adres IP. Bedzie Active Directory i z tego co mi konfigurator
podpowiada to warto instalować to razem z usługą serwera DNS. Czy warto w
moim przypadku instalować serwer DNS? Generalnie wiem do czego on służy
(translacja nazw na adresy IP w internecie) ale niech mi kto powie, jakie ja
korzyści odniosę z instalacji serwera DNS w takiej małej sieci? I czy mi to
zadziała? Może nie jestem ekspertem (jeszcze), ale bardzo chcę poznac zalety
takiego zabiegu i z góry dziękuję za pomoc
pozdr
olej