Jak przenieść SID'a?

Autor: Jakub <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 15:30:15 MET

Witam!

Mam pytanie; czy istnieje możliwość "przeniesienia" SID'a z jednego Windowsa
XP na drugiego? Jeśli tak, to jakiego narzędzia należy użyć?

Jest mi to potrzebne, ponieważ chcę używać dwóch komputerów w domenie
zamiennie, na tym samym koncie użytkownika. Z przyczyn niezależnych nie mam
możliwości stworzenia nowego konta, niewykonalne jest dodanie SID'a drugiego
komputera do kontrolera domeny.

Z tego co szukałem w Google, jest pełno programów które generują nowy,
losowy numerek SID dla systemu operacyjnego, natomiast programu
pozwalającego odczytać/zapisać określony SID nie znalazłem...

Jeśli ktoś mógłby pomóc w tej sprawie - z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Jakub