Re: [winxp] jak nagrac plyte OEM z dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 21:40:03 MET

Użytkownik "Karol 'Carlos' Cieśla" <kareem33WYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:482e.000001f5.43bea150@newsgate.onet.pl...
> Witam.
> Wraz z notebookiem dostalem Windowsa XP. Co prawda wersja home,
> ale zawsze warto miec. I niestety, oprogramowanie ktore bylo mi
> nie potrzebne do niczego bylo od razu nagrane na plyty, a windows
> tylko na dysku. I tu jest problem, z dwoch powodow. Po pierwsze
> nie zostal nagrany plik ISO, ale po prostu jest katalog i386,
> ktory trzeba zgrac na plytke. I pierwszy problem to skad wziac plik,
> ktory bedzie obrazem bootsectora zeby sie plyta ladnie odpalila?
> Drugi problem to rozmiar... Katalog i386 zajmuje ok 1GB.
> [...]

Nie jest Ci właściwie nic potrzebne poza katalogiem i386 z
podkatalogami, ale nie mam zielonego pojęcia, czemu on aż tyle
zajmuje..Może jest tam jakaś dokumentacja, bo np. cała instalka W2k3 ma
wielkość 560 MB. Instalację możesz uruchomić z dowolnej dyskietki
startowej Win9x poleceniem winnt.exe.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/