Re: Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 10:57:50 MET

> To dziwne, powinien system przywrocic oryginalna nazwe folderu.
> Jesli chcesz powrocic do nazwy dziewiczej, to wejdz:

Nie wiem czy chce, bo niby po co.
Ogolnie wszystko teraz mi dziala nieco lepiej.

Jedyny wykatek - ktory mnie lekko dobija - to drastyczne
wydluzenie sie czasu pierwszego (po starcie systemu)
uruchamiania sie Outlook Express.
Przedtem od razu po kliknieciu na jego ikonke OE zaczynal
wstawac. Teraz przez piersze 30 sek. nie dzieje sie nic,
przynajmniej w sensie pracy dysków - dopiero potem OE zaczyna
wstawac i szybko sie otwiera.

Gdzies mi sie o uszy obilo, ze to problem znany i chyba ma jakies
rozwiazanie...?

Dzieki,

latet