Re: Temporaty Internet Files - jak je szybko wykasowac? (normalnie nie idzie)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 09:18:00 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dpn288$h86$1@inews.gazeta.pl
[...]
> Dzieki,
> To wyzsza szkola jazdy, a ja sie juz uporalem prosciej.
>
> 1. Za cholerę nie mogłem zmienic nazwy folderu TIP
> 2. Kasowanie jego zawartosci spod TotalCom. szło
> z prędkością 1 plik/sec. wiec pomyslalem sobie,
> ze nie mam tych kilku dni, aby czekac
> 3. Odpaliłem inny WinXP, wiec ten moj glownty byl juz
> tylko drugim dyskiem
> 4. Bez problemu zmienilem nazwie TIP na "syf"
> 5. Skasowalem Shift+Del caly folder syf, co zajęło
> nie dluzej niz minutę !!!! (prawie 200 tys. plikow !!!)
> 6. skasowałem sam folder "syf"
> [...]

To dziwne, powinien system przywrocic oryginalna nazwe folderu.
Jesli chcesz powrocic do nazwy dziewiczej, to wejdz:
Opcje internetowe /zakladka ogolne/Ustawienia/Przenies folder/ wczesniej
go utworz.
lub popraw zapis w rejestrze:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Cache= np. E:\Temporary Internet Files
lub dla wszystkich userow:
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell
Folders
wartosci j.w.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
ExcludeProfileDirs=Ustawienia lokalne;Temporary Internet Files;Historia;Temp
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\Cache\Paths
Directory=np. E:\Temporary Internet Files\Content.IE5
plus podklucze Paths\path1, path2, itd..
CachePath=E:\Temporary Internet Files\Content.IE5\Cache1
itd.. Cache 2, 3 ...

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy