Bardzo dlugi start OE6

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 11:10:52 MET

Witam,

Mialem troche zasmiecony dysk z WinXP (zwlaszcza w
Temporary Interener Files - bylo 200 tys. plikow).

Udalo mi sie to usunąć, a ponadto sciagnalem program
"Odkurzacz" i on mi jeszcze troche smieci usunął
(odpaliłem go na opcji "bezpieczne").

I wsztystko pieknie, wiele rzeczy dziala szybciej,
tylko pierwsze po starcie systemu odpalanie Outlook Express
trwa straszliwie dlugo (prawie minutę), przy czym przez
wiekszosc tego czasu jakby nic sie nie dzieje (dysk nie pracuje).

Czy ten problem na jakies znane rozwziązanie...?

Dzięki,

latet