Re: [winxp] jak nagrac plyte OEM z dysku?

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 22:21:11 MET

Wojtek napisał(a):
> Bo po co Ci więcej, dostałeś WinXP na licencji OEM, przypisanej do
> konkretnego egzeplarza.

Po to, ze dla przykladu chce sobie partycje podzielic w zupelnie inny
sposob, albo sformatowac dysk czy cokolwiek. Tzn generalnie mam winde po
polsku, wersje prof z licencja MSDNAA i wlasnie to chce zainstalowac -
ale skoro juz mam licencje na tego home en, to wole go miec ladnie na
plycie.

> U mnie ma 448MB

No wlasnie kazdy inny windows u mnie zajmuje mniej wiecej tak jak
podajesz. Ten jest co prawda z SP1 i SP2, ale one az tak duzo miejsca
nie zajmuja. Tam pewnie jest troche jakiegos dodatkowego oprogramowania
(np ok 50 MB zajmuja jakies dziwaczne mp3...)

--
Pozdrawienia, Karol 'Carlos' Cieśla
"Tak, przyjade i nasram wam do tego tramwaju i pozniej na wskocze na to