Re: Uprawnienia dla plików i katalogów

Autor: <matmir_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 20:09:35 MET

> Plik BAZA to plik Excela.

Sprawdziłem, masz rację. Plik Notepada zachowuje się tak jakbym chciał. Ale przy
takim ustawieniu uprawnień plik Excela nie daje się zmodyfikować. Wydaje mi się,
że dla Excela modyfikacja może nastąpić tylko przy nadaniu uprawnień do kasowania.
To samo jest dla Worda. Przy próbie zapisu modyfikacji pojawia się komunikat
"Program Word nie może zapisać pliku z powodu braku praw dostępu do pliku".