Re: Uprawnienia dla plików i katalogów

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 17:32:48 MET

news:f60mpd.e4i.ln@kwinto.prv...

> Masz oczywiście rację, zwróć tylko uwagę na malutkie słówko "prawie"
> ;-)

przyznaje sie, gdzies mi to "prawie" umknelo :-(
to "prawie" oczywiscie zmienia znacznie tresc,

> np. wirusa. Dlatego nacisk położyłem na zwrócenie uwagi nie na walkę z
> kasowaniem bądź nie kasowaniem pliku, tylko na ochronę jego
> "zawartości". Ale może są jakieś specyficzne aplikacje, dla których
> tylko sama obecność pliku jest istotna, nie wiem...

wlasnie - nie wiemy (jak dotad) jakie dane i jaki program do obslugi tego
mial autor na mysli,
spodziewam sie ze bedzie to program ktorym "kowalski" bedzie sobie sam
recznie (ew. z uzyciem ikon) wczytywal "baze",
moze byc tak ze najwazniejsze w tym zabezpieczeniu bedzie to, aby "kowalski"
wlekac ikone "bazy" na okno aplikacji i upusciwszy ja gdzies po drodze (np.
na smietnik :), nie skasowal tej "bazy"
ale to tylko tak sobie mysle

--
B.G          GG#51489