Re: gubienie otoczenia sieciowego w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 22:13:44 MET

Użytkownik "termIT" <me@term.it> napisał w wiadomości
news:dphbsn$fal$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam w domu dwa komputery z XP Pro spięte hubem. Co jakiś czas ginie
> łączność pomiędzy nimi oczywiście z winy windowsa, internet działa
> na obu, za to nie można wejść w otoczenie sieciowe, czasem pomaga
> restart, czasem systemowe "napraw połączenie" a czasem nic.
> Istnieje jakaś łato na to, by otoczenie zawsze działało? czy XP
> już po prostu tak ma i nic się nie da z tym zrobić :(
> czy może to co jest pod tym adresem
> ftp://ftp.martel.pl/Microsoft/patch/
> pomoże na moje dolegliwości? w opisie jest napisane "Powyższe pliki
> [...]

Wiesz - na Otoczenie Sieciowe tak naprawdę jest tylko jedna rada: nie
używać ;-). Proponuję nadać im stałe adresy IP i dopisać je wzajemnie do
ich plików lmhosts, a udostępnione zasoby zamapować.

P.S. Właściwym rozwiązaniem jest postawienie serwera WINS, ale ze
zrozumiałych względów tylko o tym napomykam...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/