Re: Banał?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 22:09:07 MET

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s2u4syf1ai0wrd@li...

> I instalację naprawczą, i nową, i w innym katalogu, na pewnym
> etapie instalacji będzie można usuwać, zakładać, formatowac
> partycje, chyba jedna tylko, podstawowa będzie nie do ruszenia,
> tam instalator skopiuje swoje pliki potrzebne do instalacji.

Warto byłoby w sumie sprawdzić tę sugestię. Instalatora można przecież
uruchomić z odpowiednią opcją, tak żeby pliki tymczasowe zostały
skopiowane na inną partycję, a wówczas teoretycznie nic nie stałoby na
przeszkodzie żeby sformatować także i partycję systemową. Może w weekend
znajdę czas żeby się w to pobawić pod VMWare.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/