gubienie otoczenia sieciowego w XP

Autor: termIT <me_at_term.it>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 21:39:03 MET

Mam w domu dwa komputery z XP Pro spięte hubem. Co jakiś czas ginie
łączność pomiędzy nimi oczywiście z winy windowsa, internet działa na
obu, za to nie można wejść w otoczenie sieciowe, czasem pomaga restart,
czasem systemowe "napraw połączenie" a czasem nic. Istnieje jakaś łato
na to, by otoczenie zawsze działało? czy XP już po prostu tak ma i nic
się nie da z tym zrobić :(
czy może to co jest pod tym adresem
ftp://ftp.martel.pl/Microsoft/patch/
pomoże na moje dolegliwości? w opisie jest napisane "Powyższe pliki
modyfikują rejestr systemu Windows aby ten nie "gubił widoczności" w
otoczeniu sieciowym." W pliku dla XP jest coś takiego
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Browser]
"Start"=dword:00000004

To pomoże??