Re: Banał?

Autor: <maykasWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 11:52:59 MET

> I instalację naprawczą, i nową, i w innym katalogu, na pewnym etapie
> instalacji będzie można usuwać, zakładać, formatowac partycje, chyba jedna
> tylko, podstawowa będzie nie do ruszenia, tam instalator skopiuje swoje
> pliki potrzebne do instalacji.

Akurat z partycjami nie zamierzalam kombinowac.Byla i miala zostac jedna.Takie
bylo zyczenie wlascicieli tego komputera.Niestety udalo mi sie im pomoc tylko
czesciowo.Nie udalo mi sie przeprowadzic formatu.Bede tam prawdopodobnie za
kilka miesiecy,wiec moze wtedy:) Dzieki za wskazowki.

pozdrawiam
MaykaS