Re: Realtek RTL 8139 Family PCI Fast Ethernet + Win XP Prof

Autor: Barman <marcysking_at_wp.WYTNIJTO.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 18:36:41 MET

jerry wrote:

> Witam,
> Mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej Realtek RTL 8139 na Win
> XP Prof.
> Instalator sprzętu komunikuje, że "Wystąpił błąd podczas instalacji
> urządzenia - Nieprawidłowe dane."
> Oczywiscie nowsze sterowniki sciagnalem - to samo.
>
> Byc moze problem jest dosc znany, gdyz w archiwum tej grupy znalazlem
> identyczny zasygnalizowany dawno temu jednak nikt wowczas nie udzielil
> porady. Byc moze znajdzie sie ktos, kto wybrnal zwyciesko z tej
> instalacji ;)
> [...]
ta karta powinna sie sama rozpoznac
jest problem kiedy instalijesz tego realteka - domniewam ze na chipie
RTL8139D jako wymianke za inna karte
jak to instalujesz jako karta wymieniana to
albo wywalisz wszelkie inne kart z systemu albo
nie wyjmiesz starej a ta podepniesz jako druga karte
zainstaleje sie ona sama a potem wywalisz stara

pzd Barman