Realtek RTL 8139 Family PCI Fast Ethernet + Win XP Prof

Autor: jerry <j.zarychta_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 09:03:22 MET

Witam,
  Mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej Realtek RTL 8139 na Win
XP Prof.
Instalator sprzętu komunikuje, że "Wystąpił błąd podczas instalacji
urządzenia - Nieprawidłowe dane."
Oczywiscie nowsze sterowniki sciagnalem - to samo.

Byc moze problem jest dosc znany, gdyz w archiwum tej grupy znalazlem
identyczny zasygnalizowany dawno temu jednak nikt wowczas nie udzielil
porady. Byc moze znajdzie sie ktos, kto wybrnal zwyciesko z tej
instalacji ;)
Dodam, ze wczesniej w systemie zainstalowana byla stara sieciowka 10MB
8029 i nie czyscilem po niej rejestru - dzis mam zamiar to zrobic jak
tylko wroce do domu - moze to pomoze.
Z gory dzieki za rady,
Jerry