Re: Banał?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 18:35:13 MET

Dnia 03-01-2006 o 17:22:21 <maykas@poczta.onet.pl> napisał:

> Nikt nie potrafi pomoc?! :(

Na pewno potrafi :) tylko w czym własciwie? Zrozumiałem, że chcesz usunąc
okno wyboru systemów przy starcie. Do tego spod działającego komputera
należ wyedytować plik boot.ini i usunąć linijkę odpowiadającą za start
niepotrzebnego - nieistniejącego systemu. Tej opcji szukaj we
Właściwościach Mojego Komputera, Uruchamianie i odzyskiwanie. Sformatowac
dysk, a dlaczego nie w działającym systemie?(prawoklik na ikonę dysku i
formatuj). Przejść do Dosa? w jakim celu, może chodzi o opcję "tryb
awaryjnu z linią poleceń" to włącza się wciskając klawisz F8 w tym mniej
więcej momencie, gdy pojawia się plansza wyboru systemów.

--
Pozdrawiam. Janusz.