Re: Banał?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 01:45:49 MET

Użytkownik <maykas@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:04d9.000002b2.43bb149e@newsgate.onet.pl...

> Wszystko OK (znalazlam usawianie kolejnosci urzadzen-inaczej niz w
> wiekszosci BIOSow-HP) ale plyta nie jest moze botowalna bo nic z
> tego.Dyskietki tu nie mam a musze to zrobic jak najszybciej:(

No to się nie da. Spod systemu nie sformatujesz partycji z której go
uruchomiłaś, poza tym pozostaje jeszcze problem odpalenia instalatora.
Jednak bez dyskietki chyba się nie obędzie. Ewentualnie możesz stworzyć
bootowalne USB z DOS-em przy pomocy Format Utility for USB Pen
http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/20306.html ,
zabootować z niego (o ile BIOS Ci na to pozwoli) i uruchomić instalatora
poleceniem winnt.exe.

BTW po co chcesz w ogóle robić format partycji? Może wystarczy jak
postawisz go w innym folderze niż obecny. W2k domyślnie instalowany jest
w \Winnt na przykład.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/