Re: Oulock Expres błąd 0x800CCC0E

Autor: Darek <nospam_maildd_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 17:34:44 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:2cn8pd.avd.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "mikos" <mikos77@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

kiedys znajomy mial taki problem u siebie na notebooku, tez wszystko
ustawione zgodnie z instrukcjami, wszystko wydaje
sie byc ok no ale nie dziala. Laczylem sie przez tpsa, w domu sprawdzilem na
laczu aster'a i okazalo sie ze tutaj wszystko jest OK (?)
moze wiec wina lezy po stronie dostawcy polaczenia, nie wiem, nie
weryfikowałem tego pozniej

--
darekd