Re: Oulock Expres błąd 0x800CCC0E

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 14:59:18 MET

Użytkownik "mikos" <mikos77@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dp6j6i$qb9$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Po formacie i instalce xp sp2 pojawił mi się problem, którego
> wcześniej nigdy nie miałem - nie mogę wysłać żadnej wiadomości z
> Outlock Expres z żadnego konta, ani na gazecie, ani na interii,
> ani na prywatnym. Natomiast przy odbieraniu nie ma żadnych
> problemów. Fiszka o uwierzytelnieniu jest zaznaczona. Komunikat
> na wszystkich kontach wygląda tak:
>
> Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'mikos',
> Serwer: 'smtp.poczta.gazeta.pl', Protokół: SMTP, Port: 25,
> Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu:
> [...]

Wygląda na to, że masz ogólny problem z portem 25, albo z konfiguracją
wszystkich kont pocztowych na raz. Nie instalowałeś aby czasem jakiegoś
antywirusa z obsługą ruchu mailowego? Może zamiast go wyłączać, wyłącz
tylko skanowanie maili. Jeśli to nie pomoże, to połącz się telnetem na
adres swojego serwera poczty port 25 i zobacz, czy się w ogóle ten
serwer zgłosi. Jeśli tak, to problem leży w OE. Jeśli nie - to w
systemie. W takim przypadku wykonaj polecenie netsh int ip reset.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/