[win 2k3] Stery nvidii nie chcą współpracować...

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 23:55:13 MET

Po 1,5 roku zostałęm zmuszony do reinstalki systemu Win 2003.
Wszystko przebiegało fajnie aż do momentu instalacji mojej karty graficznej
geforce 2....
Niby stery są, instaluję, próbuję wszystkich możliwych ale dla win2k3 są one
niewidoczne (nawet kreator pisze, że są podpisane cyfrowo, instalacja
detonatorów czy tam jak je teraz zwą, kończy się niepowodzeniem - nie
znajduje sterów do tego sprzętu).
Winda reaguje dopiero na sterowniki przeznaczone dla win 9x - tam sprzęt
jest wyświetlany, ale przecież te stery z win2k3 współpracować nie chcą.
A pomyśleć, że do tej pory było OK, nie mam pojęcia jak wtedy to działało,
może to jakaś inna wersja była ale wątpię, żeby dla tak starehj karty jak
gf2 MX400 coś się zmieniło.
Może ktoś pomoże? Bo przy 60Hz długo się nie wysiedzi.