Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 20:10:41 MET

Michal Kawecki dnia 2005-11-27 13:02:

a mnie wogóle nie chciał odtworzyć na eSeries 225 z mirrorem
ale nie chciało mi się wnikać dlaczego

> [...]
> nieprawidłowo wykonanym obrazie, już prędzej w niunsach związanych z
> jego odtwarzaniem na dysku. BootIt wygląda dość prosto, ale sam potrafi
> wówczas zadbać o prawidłowy układ partycji w sposób niewidoczny dla
> użytkownika. W przypadku Drive Snapshota trzeba to uczynić samodzielnie.
> Myślę tu o takich drobiazgach jak np. ustawienie aktywnej partycji ze
> znacznikiem hexa 80. Drive Snapshot jako narzędzie do tworzenia obrazów
> jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i po już kilkuletnim okresie testów
> uważam go za program równie pewny, jak BootIt. Ale dzięki za

no to chyba potestuję Bootita...

no właśnie, offline'owo a mnie zależy na online :)
zarówno zrobienie image jak i odtwarzanie pojedynczych plików
a ewentualną akcję po disaster to już mógłbym w offline uczynić ;)

u mnie tylko w jedna stronę :)

--