Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 21:09:46 MET

Użytkownik "Bartek Siebab" <bs@vt.pl> napisał w wiadomości
news:dmi95a$l69$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki dnia 2005-11-27 13:02:

> a mnie wogóle nie chciał odtworzyć na eSeries 225 z mirrorem
> ale nie chciało mi się wnikać dlaczego
[...]

Widocznie jest jakiś problem z dostępem do dysków tego serwera spod
czystego DOS-a, który musi zostać uruchomiony, żeby odtworzyć obraz
zrobiony Snapshotem. W każdym razie tutaj bym szukał przyczyn. Może
wystarczy tylko wcześniej załadować odpowiednie sterowniki?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/