Re: Alternatywa do Norton Ghost

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 13:15:34 MET

On Mon, 14 Nov 2005 13:04:08 +0100, Janek wrote:

> Ad.1 To fakt,
> Ad.2 Nie testowałem go na wszystkich rodzajach systemów plików, ale
> mieszanki FAT16/32, NTFS, EXT2, EXT3 obsługuje bez problemów,

ReiserFS nie obsługuje.

> Ad.3. Tu kwestia wspomnianych wcześniej przełączników, lub obsługi SCSI pod
> dosem,

BootIT nie miał żadnych problemów z dyskami w serwerach - Ghost a i owszem.

> Ad.4. Tego wariantu akurat nietestowałem,

Testowane z IBM x306 (Cisco MCS 7825) - nie we wszystkich konfiguracjach
działa.

> Ad.5. Tu akurat nie miałem nigdy problemów.

I obyś nie miał - fajnie jest jak masz obraz zrobiony ghostem ale nie
możesz go odtworzyć a za drzwiami stoi rozwścieczony tłum, który żąda
dostępu do danych.

--
Pozdrawiam
Piotrek