Re: Alternatywa do Norton Ghost

Autor: Janek <janek_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 13:04:08 MET

> Nie jest dobry bo :
> 1. Jest drogi
> 2. Nie obsługuje wszystkich systemów plików
> 3. Nie działa z niektórymi dyskami na SATA/SCSI
> 4. Nie działa z niektórymi dyskami na USB
> 5. Nie zawsze poprawnie robi obrazy/odtwarza je.
>
> --
> Pozdrawiam
> Piotrek

Ad.1 To fakt,
Ad.2 Nie testowałem go na wszystkich rodzajach systemów plików, ale
mieszanki FAT16/32, NTFS, EXT2, EXT3 obsługuje bez problemów,
Ad.3. Tu kwestia wspomnianych wcześniej przełączników, lub obsługi SCSI pod
dosem,
Ad.4. Tego wariantu akurat nietestowałem,
Ad.5. Tu akurat nie miałem nigdy problemów.

Pozdrawiam,
            jankko