Problem z windows 2000 + Office 2000 SB

Autor: Chris Willow <kris_willow_at_hotmail.com>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 14:37:35 MET

Witam,
Dzisiaj rano, COŚ sie stało w komputerze.
System Win2000, Office 2000 + programy dodane ze sprzętem. Wszystko legalne.

1. Po odpaleniu i zalogowaniu -nazwijmy pomocniczo- użytkownika: USER1
windows 2000 oszalał. Nie uruchomił żadnego programu działającego w tle,
  polączeń sieciwoych, drukarek, - niczego.

2. Przy próbie uruchomienia np. Office2000 prosi o płyty instalacyjne,
wiec mu grzecznie podałem . Niestety, od tej pory , za każdym razem
prosi o te płyte.

3. Nero, Outlook, Acrobat, zachowuja sie tak jakby były świeżo
zainstalowane, proszą o rejestracje.

Stworzyłem USER2 i wszystko chodzi pod nim normalnie - tak jak trzeba,
bez kłopotów i zbednych pytań, programu które sie odpalaja przy starcie
również.

Pytanie Co sie stało? Czy da sie przywrócić USERA1 do życia?
Wyczyściłem rejestr CleanRegistrem ale to nic nie dało.

Pozdrawiam
Krzysztof