Re: Legalność office'a

Autor: Kyniu <kyniu_at_USUN.poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 12:04:54 MET

Fri, 11 Nov 2005 10:53:07 +0100, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, NerD
napisal(a):

> to sa informacje z moich dotychczasowych walk z microsoftem - jezeli w
> jakims punktem sa niezgodne z prawda, to prosze o sprostowanie

Ja mam tylko jedno ale dotyczace moich doswiadczen co do WinXP OEM. Otoz
mozna OEM'a kupic z dowolnym komponentem ale po instalacji, z racji
procedury aktywacyjnej, OEM w "cudowny" sposob wiaze sie z plyta glowna i
od tej chwili OEM jest tak dlugo legalny jak dlugo jest uzywany z ta sama
plyta glowna. Byl czas gdy prowadzilo to do kuriozalnej sytuacji gdy awaria
plyty glownej i wymiana jej przez serwis powodowala utrate licencji na
WinXP - teraz MS zadowala sie oswiadczeniem o wymianie plyty glownej przez
serwis - co nadal nie do konca rozwiazuje problem.

Kyniu