Re: naprawianie instalacji

Autor: dziwak <dziwak_at_freedom.com>
Data: Wed 26 Oct 2005 - 19:18:09 MET DST

Użytkownik "m0r" <m0r@[fuck_spam]o2.pl> napisał w wiadomości
news:djo9ei$k5k$2@ns.master.pl...

> ja z takimi postepuje tak:
> - trzeba bedzie formatowac
> - nie, nie mozna bo moje dane

"nie, nie trzeba, ja wiem lepiej, kupilem go "dopiero" 2 lata temu i juz
format???" "na pewno da sie cos zrobic i nie trzeba bedzie formatowac"
"nakupowalem programow i co teraz?" "mam tu tyyyle plikow"

> - danych nie tracimy, a bez tego system bedzie chodzil coraz gorzej.
>
> mozna tez dowalic cos samemu do systemu tak aby klient przyszedl juz
> sam i blagal o format ;)

Tylko na to czekam, bo nie widze innej mozliwosci, win startuje dobre
10minut! :) oczywiscie multum napakowane do autostartu, wlaczone
indeksowanie plikow powodujace z jakiegos powodu 90% obciazenie procka
;) osoba boi sie to wylaczyc na stale, bo "co bedzie" itp ;))